חדשנות כאסטרטגיה לצמיחה ויתרון בשוק משבש

חדשנות בעידן החדש כבר אינה Nice to have אלא Must have. בעולם בו טכנולוגיות חכמות, רשתות ומודלים חדשים מעצבים תדיר את השוק ואת צרכי הלקוח, לא די עוד בחדשנות אקראית או כתגובה למשבר. כדי לשמר צמיחה ויתרון בשוק התזזיתי, ארגונים נדרשים להתמצא במהירות ותוך כדי תנועה בטכנולוגיות ובגישות עדכניות, לאמץ שפה חדשה ולקדם חדשנות אסטרטגית, שהיא רלבנטית למגמות המתהוות בזירת העסקים הדינמית.

הכשרת חדשנות כאסטרטגיה לצמיחה ויתרון בשוק משבש מקנה:

  • תפיסה פרקטית עדכנית של זירת העסקים המורכבת בעידן החדש
  • Orientation - התמצאות בשפה ובטכנולוגיות עתיד כבסיס לחדשנות רלבנטית
  • מגוון אסטרטגיות לחדשנות ויצירת יתרון מתמשך בסביבה משבשת
  • Market Orientation - מיקוד שוק ולקוח כבסיס לפיתוח חדשנות שמייצרת אימפקט
  • שיטות לניהול החדשנות בארגון
  • אסטרטגיה וכלים לבניית תהליכי חדשנות משבשת Disruptive Innovation - HBS
  • ידע, שפה וכלים מעשיים מחזית הידע העולמי המתפתח, להנעת חדשנות אפקטיבית

 

ההכשרה מציידת את המשתתפים בידע וכלים מעשיים, תתבסס על מידע עדכני ו- use cases מהעולם העסקי העכשווי ותסקור קפיצות קוונטיות ונפילות מפוארות - דוגמאות מאלפות של הצלחות, כישלונות והחמצת הזדמנויות.

מועד ומשך ההכשרה

ההכשרה נבנת באופן ייחודי מותאם בדייקנות לצרכי הארגון. משך הרצאה ממוצעת הינה כ- 1-2 שעות משך סדנא ממוצעת - חצי יום- יום

תכנים ואתגרים

אנחנו ממוקדים בלקוח. תכני ההכשרה מותאמים לסוגיות ולאתגרים המשתנים של הלקוח ונבנים בשותפות איתו

מיקום ומתכונת

כל ההכשרות ניתנות במתכונת פרונטלית בבית העסק / אתר נבחר, או באופן מקוון באמצעות תוכנת ZOOM או במתכונת היברידית - שילוב של פרונטלי ומקוון