תקשורת, נטוורקינג והשפעה בתנאי עמימות ואי ודאות

שינויים תמידיים, עמימות וחוסר ודאות, המאפיינים את עולם העסקים בתקופתנו, נתפסים לעיתים כאיום, מעוררים התנגדויות, קונפליקטים ופוגעים במוטיבציה. בתנאי שיבוש, יותר מבכל זמן אחר, אנשים זקוקים לשקיפות, תקשורת בהירה, מכילה ומעוררת אמון. כדי להוביל אנשים וצוותים להישגים, במיוחד בתנאים של חוסר ודאות, על מנהל להיות מסוגל לתקשר בבהירות ובביטחון, להניע ולהשפיע במהירות, במטרה לייצר מרחב המעודד חשיבה פורייה, יוזמה ושיתופי פעולה.

זאת ועוד, המעבר המואץ לעבודה דיגיטלית, מבוזרת, מרחוק, ובמקביל התפתחותן המהירה של טכנולוגיות וערוצים המאפשרים תקשורת רבת משתתפים, ״מכל מקום״, מחייבים מנהלים לפתח כישורי תקשורת אחרים, מורחבים, המתאימים למציאות המשבשת ולאתגרי העבודה החדשים. על מנהל לדעת לתמרן בגמישות וביעילות בין תקשורת במרחב הדיגיטלי, במפגשים וירטואלים, כמו גם באינטרקציה בין אישית, פנים אל פנים.

סדנת תקשורת, נטוורקינג והשפעה בתנאי עמימות ואי ודאות, בשיטת TMBimodal Management מקנה תפיסה רחבה של המושג ״תקשורת״ ושל האופן בו אנו, כמנהלים, מתקשרים. הסדנה מקנה טקטיקות וכלים לתקשורת מקדמת, להנעת קולגות, לקוחות ועובדים וניהול מצבי מתח וקונפליקט בסביבת שינוי ואי ודאות.

במקביל, הסדנא עוסקת באתגר המשמעותי של ארגונים כיום, להסתגל לעבודה מרחוק, על השלכותיה. בסדנא נסקור אתגרים של תקשורת בזירה הוירטואלית והדיגיטלית, תוך מתן כלים לתקשורת מקדמת והנעה בעבודה מרחוק, במטרה לטפח מחויבות ומוטיבציה הדדית בין עובדים ומנהלים.

מועד ומשך ההכשרה

ההכשרה נבנת באופן ייחודי מותאם בדייקנות לצרכי הארגון. משך הרצאה ממוצעת הינה כ- 1-2 שעות משך סדנא ממוצעת - חצי יום- יום

תכנים ואתגרים

אנחנו ממוקדים בלקוח. תכני ההכשרה מותאמים לסוגיות ולאתגרים המשתנים של הלקוח ונבנים בשותפות איתו

מיקום ומתכונת

כל ההכשרות ניתנות במתכונת פרונטלית בבית העסק / אתר נבחר, או באופן מקוון באמצעות תוכנת ZOOM או במתכונת היברידית - שילוב של פרונטלי ומקוון